Zabawne pytania od Was...


Najczęściej zadawane pytania... Te śmieszne i te mniej zabawne...


1. Czemu przedmiot X tyle kosztuje? I dlaczego tak drogo?

Wiecie, jak idziecie do jakiejś sieciówki to nie pytacie dlaczego coś tyle kosztuje. Widzicie cenę i albo się na nią godzicie albo nie. Proste... Także dyskusje na ten temat uważam za zbędne.

2. Dlaczego rzecz X kosztuje tyle i tyle. Skoro nowe w sklepie kosztuje ileś tam...

Moja odpowiedź jest zawsze ta sama, to idź kup sobie w sklepie. Ja nikogo do niczego nie zmuszam.

3. Dlaczego nie wysyłam za pobraniem?

Przykro mi nagminnie nie odbieracie paczek, a mnie często nie ma w domu. Nie mam czasu biegać na pocztę sto razy.

4. Może popiszemy na gg?

Serio? Kto jeszcze używa gg? Chyba nikt poniżej 30stki. Chcesz coś kupić śmiało możesz napisać e-mail. Odpiszę z przyjemnością, jestem otwarta na negocjacje. Z drugiej strony puste pogaduszki to strata mojego czasu. Sorry nabijając się ze mnie nabijacie się z prawdziwych fetyszystów. A na tym blogu wszyscy się szanujemy.




Komentarze

  1. Te wszystkie pytania są po prostu boskie według mnie. Sam bym na lepsze nie wpadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mój znajomy prowadził sklep specjalistyczny. Ogólnie drogie hobby. Miał klienta, który przychodził tak ze 3 razy w tygodniu i narzekał: O jak drogo... To drogie i to drogie... W końcu znajomy go podsumował, bo ile można znosić taki sztuczny tłum:
      "Weź sobie kolego jakieś tańsze zainteresowania znajdź..."

      Usuń
  2. Moim zdaniem ten wątek jest bardzo ciekawy.Na dodatek jestem pewny że zainteresuje to bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz